ΘΕΟΔΩΡΟΣ Σ. ΜΕΣΣΗΝΕΖΗΣ

Γεννήθηκα σ’ ένα στενό σοκάκι της Μυτιλήνης, όπου δέσποζε το εκκλησάκι της Αγίας Κατερίνας, καθώς και δυο πανύψηλα κυπαρίσσια, δυο φουντωτά πεύκα και μια ολάνθιστη γαζία στη μικρή αυλή της εκκλησούλας. Σ’ αυτό το περιβάλλον έζησα τα πρώτα μου δεκαεννέα χρόνια.Αφού τελείωσα το Α! Γυμνάσιο αρρένων (με τους αείμνηστους Σταύρο Παρασκευαΐδη και Παναγιώτη Σαμάρα), έπρεπε να αποχωριστώ το τόπο μου λόγο σπουδών. Αρχικά στην Αθήνα και εν συνεχεία στο Bradford, της Αγγλίας, από όπου επέστρεψα σαν ειδικός τεχνικός Κλωστοϋφαντουργός. Μ’ αυτό το φορτίο στη πλάτη και μετά τη στρατιωτική μου θητεία, μπαίνοντας στη βιοπάλη, ήμουν υποχρεωμένος και παρά τη λαχτάρα μου για το Νησί, να εγκατασταθώ μόνιμα στην Αθήνα, όπου παραμένω μέχρι και σήμερα. Εκεί σταδιοδρόμησα και εκεί παντρεύτηκα, μη ξεχνώντας βέβαια τη σοφή Λαϊκή ρήση «παπούτσι απ’ το τόπο σου». Έτσι μαζί με τη Πέρσα Ελευθερίου, τη Γυναίκα μου, χέρι χέρι, αντιμετωπίσαμε όλες τις δυσκολίες και της απαιτήσεις της ζωής , αλλά και τις χαρές της.Με την λογοτεχνία ποτέ, για τόσα χρόνια δεν μου έμεινε καιρός να απασχοληθώ, μονάχα τώρα, στη δύση της ζωής μου και αφού είχα συνταξιοδοτηθεί και ένοιωσα στο πετσί μου, ότι «η πιο δύσκολη δουλειά είναι το να μην κάνεις τίποτα», όπως λένε οι Ιταλοί, θυμήθηκα ένα πολύ νεανικό μου χόμπι, δηλαδή τη ποίηση! Ήταν μια σωτήρια σκέψη γιατί μου έδωσε μια ευχάριστη απασχόληση. Έτσι άρχισα να γράφω διάφορους στίχους, ώσπου εξέδωσα το πρώτο μου μικρό βιβλίο με τον τίτλο «Ελεύθεροι στοχασμοί», και τώρα το νέο μου με ερωτικούς στοίχους «Ερωτικά έμμετρα». Ενδιάμεσα, ασχολήθηκα και με διηγήματα, άλλα μεν φανταστικά, τα περισσότερα όμως σαν αναμνήσεις του παρελθόντος και μάλιστα της ζωής μου στο νησί και πολλά εξ αυτών έχουν δημοσιευτεί στο περιοδικό «Αιολίδα» και στην εφημερίδα«Μήθυμνα». Ακόμη, καταπιάστηκα και με την αρθρογραφία, ή συγκεκριμένα με το σχολιασμό γεγονότων και ειδήσεων.Πάρα πολλά εκ των άρθρων αυτών έχουν δημοσιευθεί και δημοσιεύονται στον ημερήσιο Λεσβιακό Τύπο, άλλα και στον «Palmografo», την Αθηναϊκή ηλεκτρονική εφημερίδα.